Miért válassza a Metropolitan Homes Budapest csapatát?
Értékesítési szakértőink egy személyre szabott, átfogó marketingtervet készítenek, hogy ingatlana a lehető legnagyobb figyelmet kapja. Tapasztalt és elkötelezett csapatunk végigkíséri Önt a folyamaton:
- Személyre szabott konzultáció, az ingatlan és eladói igények felmérése
- Az ingatlan piaci értékének meghatározása, piacelemzés
- Professzionális vizuális megjelenés: profi fotók és egyéb eszközök (drón fotó, 3D bejárás, fotós-videós, home staging) alkalmazása, menedzselése
- Alaprajz, esetleg látványterv készítése
- Tulajdoni lap és az ingatlan jogi helyzetének vizsgálata, esetleges problémák megoldása
- Energetikai tanúsítvány elkészítése
- Kapcsolattartás közüzemekkel, társasház esetén közös képviselővel, igény szerint szomszéddal, stb.
- Profi hirdetések gondos elkészítése, szakszerű szövegírás, hatékony marketing, magyar és külföldi portálok és felületek, social media használata és menedzselése
- Nemzetközi ügyfélkörünk és külföldi kapcsolataink révén globális elérés biztosítása
- Érdeklődők szűrése, profi folyamatmenedzsment, ügyfélkezelés
- Ingatlanbemutatások, időpontok, tárgyalások, áralkuk, árverseny levezénylése, ajánlatok kezelése
- Adás-vételi szerződés előkészítése, vevői-eladói oldal adatainak egyeztetése és kapcsolattartás a jogi képviselőkkel
- Birtokbaadás, esetlegesen leltár készítés, átadás-átvételi jegyzőkönyv készítése
Külföldön élő tulajdonosoként miben tudunk Önnek segíteni?
Megértjük, hogy külföldön élő tulajdonosként az ingatlan eladása kihívást jelenthet. Ezért kínálunk olyan szolgáltatásokat, amelyek megkönnyítik az Ön számára a folyamatot:
-
Teljes körű ügyintézés: Az ingatlan felkészítésétől kezdve a jogi dokumentációk kezeléséig mindent elintézünk az Ön nevében.
-
Rendszeres kommunikáció: Folyamatosan tájékoztatjuk Önt az eladás előrehaladásáról, így mindig naprakész információkkal rendelkezik.
-
Rugalmasság: Időzónák és távolságok nem jelentenek akadályt számunkra; alkalmazkodunk az Ön igényeihez.
-
Jogi és pénzügyi ügyintézés: Előkészítjük az összes jogi szerződést, és biztosítjuk a magyar szabályozásoknak való megfelelést. A meghatalmazásnak köszönhetően a kliens nevében aláírhatjuk a szükséges dokumentumokat, így elkerülhető az utazás és a felesleges adminisztráció.
-
Az adásvétel lezárása és az összeg átutalása: Az értékesítés végső lépése a vételi ár átutalása az ügyfélnek. A zökkenőmentes tranzakció érdekében összehangoltan dolgozunk minden érintett féllel, beleértve a vevő képviselőit és a közjegyzőt.
Ha szeretné megtudni, hogyan segíthetünk ingatlanának értékesítésében, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Lépjen kapcsolatba velünk
Ingatlan Bérbeadással kapcsolatos tudnivalókért kattintson ide